AMCOR, Asociaţia Consultanţilor în Management din România, prin proiectul consultant@amcor.ro vine în sprijinul organizaţiilor-client în procesul de selectare a unui consultant profesionist şi etic prin diseminarea cererii de ofertă către 80 de firme de consultanţă în management.
De ce un client apelează la firme de consultanţă membre AMCOR ?
• Pentru că firmele care fac parte AMCOR trec printr-o procedură de atestare profesională organizată după standardele FEACO, Federaţiei Europene a Asociaţiilor din Consultanţă.Aceasta este una riguroasă, construită pe trei paliere: cel al eticii, cel al logisticii şi cel al know-how-ului.
• Deoarece consultanţi care provin din firmele atestate de AMCOR pot să deţină titlul de Certified Management Consultant (CMC) oferit de ICMCI, opozabil în peste 50 de state. Astfel, prin firmele membre AMCOR puteţi desfăşura proiecte internaţionale.
• Prin aderarea la AMCOR, firmele de consultanţă şi training în management adopta un comportament profesional şi etic în relaţie cu clienţii şi cu concurenţii. Comisia de etică din cadrul AMCOR deţine autoritatea de a sancţiona situaţiile de încălcare a codului etic de firmele nemembre prin diseminare acestor cazuri în mediul de afaceri românesc.
Vă rugăm să trimiteţi cererea de ofertă la adresa: consultant@amcor.ro. Informaţii privind elaborarea cererii de ofertă găsiţi pe site-ul AMCOR, www.amcor.ro, în secţiunea Cauţi un consultant profesionist şi etic?
Pentru sprijin în elaborarea ofertei puteţi să trimiteţi un mail la adresa andreea.fieroiu@amcor.ro.
AMCOR, Asociaţia Consultanţilor în Management din România, prin proiectul consultant@amcor.ro vine în sprijinul organizaţiilor-client în procesul de selectare a unui consultant profesionist şi etic prin diseminarea cererii de ofertă către 80 de firme de consultanţă în management.
De ce un client apeleaz