Piaţa Romană din Capitală a suferit o schimbare la faţă în ultimii ani în condiţiile în care mai multe restaurante şi branduri de modă s-au mutat aici. Printre ultimii chiriaşi veniţi se numără Stefanel, Tina R, Calzedonia şi Burger King. În curând va veni şi shaormeria Dristor.
Anul acesta însă zona va pierde doi chiriaşi vechi, respectiv retailerii de echipamente sportive Nike şi adidas.
Schimbarea la faţă a Capitalei: Care sunt zonele cu cele mai mari schimbări din Bucureşti
Retailerul de echipamente sportive adidas a închis magazinul din Piaţa Romană din Bucureşti, de lângă restaurantul KFC, unul dintre cele mai vechi şi mai cunoscute din Capitală.
În curând urmează să se închidă şi magazinul retailerului Nike, brand adus pe piaţa locală de compania greacă Elmec, potrivit unor surse din piaţă. Magazinul Nike este amplasat vizavi de restaurantul McDonald's. Reprezentanţii retailerului de echipamente sportive nu au răspuns până la închiderea ediţiei solicitării ZF privind situaţia magazinului.
De ce pleacă adidas?
Reprezentanţii adidas spun că au închis unitatea din cauză că spaţiul era prea mic.
"Standardele actuale de retail adidas impun o suprafaţă minimă pentru noile concepte de retail. Magazinul de pe bulevardul Magheru devenise prea mic pentru a putea susţine aceste concepte, motiv pentru care am luat decizia de a-l închide", spune Dimitris Karakassis, director general adidas România.
El mai spune că planurile viitoare ale companiei în România vizează formate de magazine cu suprafeţe mai mari, care să permită expunerea unui număr crescut de colecţii şi care să ofere consumatorilor o experienţă de shopping cât mai confortabilă.
adidas deţine 21 de magazine proprii şi 13 în franciză în mai multe oraşe din ţară. "Deţinem 14 magazine adidas Sport Performance, şapte magazine outlet adidas