Ieri dupa-amiaza, un tramvai s-a defectat in Copou, iar calatorii au fost nevoiti sa foloseasca alte mijloace de transport public pentru a ajunge la destinatie. Vagonul defect a fost impins de alt tramvai pana in rond Targu Cucu, iar de acolo a fost tractat pana la depou. "A fost o problema cu compresorul tramvaiului. Nu mai tragea aer. A fost dus in depou. Trebuie schimbat compresorul. Reparatiile vor lua ceva timp", a declarat Maricel Gherca, director RATP.
Duminica, regia de transport s-a confruntat cu alt incident. Un autobuz MAZ a cedat in intersectia de la Baumax. Pentru a nu ingreuna si mai mult traficul rutier, el a fost impins spre marginea carosabilului chiar de angajatii RATP. In ultimul timp, edilii au probleme tot mai mari cu parcul auto. Chiar daca cele 50 de autobuze achizitionate de primarie au costat peste 10 milioane de euro, ele sunt acum intr-o stare deplorabila.
Ieri dupa-amiaza, un tramvai s-a defectat in Copou, iar calatorii au fost nevoiti sa foloseasca alte mijloace de transport public pentru a ajunge la destinatie. Vagonul defect a fost impins de alt tramvai pana in rond Targu Cucu, iar de acolo a fost tractat pana la depou. "A fost o problema cu compresorul tramvaiului. Nu mai tragea aer. A fost dus in depou. Trebuie schimbat compresorul. Reparatiile vor lua ceva timp", a declarat Maricel Gherca, director RATP.
Duminica, regia de transport s-a confruntat cu alt incident. Un autobuz MAZ a cedat in intersectia de la Baumax. Pentru a nu ingreuna si mai mult traficul rutier, el a fost impins spre marginea carosabilului chiar de angajatii RATP. In ultimul timp, edilii au probleme tot mai mari cu parcul auto. Chiar daca cele 50 de autobuze achizitionate de primarie au costat peste 10 milioane de euro, ele sunt acum intr-o stare deplorabila.