Dior este cel mai “placut” brand pe site-ul de socializare Facebook pe parcursul anului trecut. Sursa imagine: joeychong.wordpress.com
Un an tumultos, dar plin de succese financiare pentru aceasta renumita marca, arestarea si demiterea directorului sau John Galliano si cu un succesor la “tron” inca nedesemnat, par sa fie suficiente motive de reinnoire a interesului publicului, cu peste 153.000 de “like” – uri.
De asemenea, in anul ce a trecut, pagina de calatorii a faimosului Louis Vuitton a “strans” “like”-uri intr-un procent de aproximativ 30%, potrivit VOGUE BRITISH.
Toate brand-urile aflate in Topul “like”-urilor sunt brand-uri sportive – Nike, Adidas – sau nume de marca in lumea modei – incluzandu-le aici pe Chanel si Dolce & Gabbana.
Christian Louboutin, Gucci si Armani intra si ei, de asemenea, in acest faimos top, pe locuri fruntase.
Sursa: VOGUE BRITISH
Dior: pe Facebook 2 imagini in galerie 1. Noua imagine Dior Publicat in 09 septembrie 2011 la 15:06
Cand vine vorba de eleganta, rafinament si frumusete radianta nu poti sa te gandesti decat la 2 lucruri, Charlize Theron si Dior. De curand frumoasa actrita americana a fost aleasa ca imagine reprezentativa a Casei de Moda Dior pentru o campanie cu parfum de primavara si prospetime eterna. 2. John Galliano – o pata pe obrazul Christian Dior Publicat in 17 Mai 2011 la 11:36
Indepartarea lui John Galliano (50 de ani), geniu al modei demis de la Dior dupa ce a facut declaratii antisemite socante, nu va spala imaginea prestigioasei case de moda, informeaza icelebz.com.