Lantul de retail electro-IT Flanco anunta vanzari in crestere cu 37,5% in 2011 fata de 2010, atingand o cifra de afaceri de 110 milioane euro, in linie cu asteptarile companiei. Cota de piata medie a retailerului in 2011 a fost de 11%, iar profitul operational pentru anul trecut este de 3,5 milioane euro.
Potrivit reprezentantilor Flanco, in ultimul trimestru din 2011 s-au inregistrat cele mai bune rezultate, compania raportand pentru perioada octombrie-decembrie 2011 vanzari de 48,1 milioane euro si o cota de piata medie de 13,5%.
Extinderea suprafetei de vanzare si plasarea noilor magazine in centre comerciale cu trafic mare au contribuit la dezvoltarea business-ului in 2011”, a declarat Adrian Olteanu, CEO Flanco.
Flanco a continuat in 2011 sa se concentreze pe eficientizarea activitatii de retail, vanzarea medie pe metru patrat atingand valoarea de 3.000 de euro, in comparatie cu 2.500 euro in 2010. Suprafata de vanzare medie a retailerului in 2011 a fost de 36.600 metri patrati, in crestere cu 15% fata de 2010.
Compania a incheiat anul 2011 cu o suprafata de vanzare de 41.500 metri patrati si un numar de 77 de magazine, dintre care 83% in galerii comerciale si 17% in locatii stradale.
In ceea ce priveste valoarea bonului de casa in magazinele Flanco in 2011, acesta a crescut cu 16% fata de 2010, ajungand la valoarea de 115 euro (inclusiv TVA).
Flanco si-a extins in 2011 numarul angajatilor, ajungand la 870, de la 600.
Lantul de retail electro-IT Flanco anunta vanzari in crestere cu 37,5% in 2011 fata de 2010, atingand o cifra de afaceri de 110 milioane euro, in linie cu asteptarile companiei. Cota de piata medie a retailerului in 2011 a fost de 11%, iar profitul operational pentru anul trecut este de 3,5 milioane euro.
Potrivit reprezentantilor Flanco, in ultimul trimestru d