Retailerul electro-IT Flanco are bugetate pentru 2012 investiții de 3,5 milioane euro în deschideri și amenajări de magazine, având în plan inaugurarea a până la 5 puncte de vânzare sub noul concept, au anunţat reprezentanţii companiei, marţi, într-o conferinţă de presă.
„În acest an am deschis deja un nou magazin în Bistriţa şi va urma inaugurarea a încă două magazine – unul în Sibiu şi unul în Cluj. Doar atât vă pot spune”, a declarat Viloeta Luca, director de marketing în cadrul Flanco.
Oficialul Flanco a mai spus că retailerul va obţine în primul trimestru din 2012 o creștere a afacerilor cu 40% față de perioada similară din 2011, precum și atingerea unei cifre de afaceri de 140 de milioane de euro pentru întreg anul 2012.
Pentru acest an, retailerul estimează de asemenea o creștere cu 20% a suprafeței comerciale, precum și extinderea echipei cu până la 100 de noi angajați, în funcție de numărul de magazine deschise și de dinamica vânzărilor.
De asemenea, eficientizarea activității are în vedere creșterea vânzării medii pe metru pătrat de la 3.000 de euro, în 2011, până la 3.200 de euro, în 2012.
Flanco a anunţat vânzări în creştere cu 37,5% în 2011 faţă de 2010, atingând o cifră de afaceri de 110 milioane euro, în linie cu aşteptările companiei.
Cota de piaţă medie a retailerului în 2011 a fost de 11%, iar profitul operaţional obţinut de Flanco pentru anul trecut este de 3,5 milioane euro.
Potrivit reprezentanților Flanco, în ultimul trimestru din 2011 s-au înregistrat cele mai bune rezultate, compania raportând pentru perioada octombrie-decembrie 2011 vânzări de 48,1 milioane euro și o cotă de piață medie de 13,5%.
Piața eletro IT în creștere ușoară în 2011
Piața locală de retail electroIT a înregistrat în 2011 valoarea de circa 1,1 miliard de euro potrivit reprezentaților Flanco, în ușoară creștere fa