Adrian Mihai, unul dintre cei trei proprietari ai companiei de curierat Fan Courier, cu afaceri de 40 de milioane de euro, susţine că din cauza drumurilor blocate, maşinile care transportau colete au mers pe rute ocolitoare, ceea ce a dus la creşterea costurilor cu combustibilul.
"De două, trei ori ne-au crescut cheltuielile cu combustibilul din cauza faptului că maşinile au fost obligate să meargă pe rute ocolitoare. De exemplu, pentru a livra un colet la Bacău, o maşină a plecat din Bucureşti spre Braşov şi ulterior la Bacău. Tot prin Braşov a trecut o maşină care trebuia să ajungă la Buzău", a spus el.
Adrian Mihai susţine că şi cererea pentru colete a fost în scădere în această perioadă, dat fiind că oamenii sunt conştienţi că acestea vor ajunge mai greu la destinaţie. "Autorităţile trebuie să cureţe şi să deblocheze drumurile mai repede. Pagubele vor fi imense, de câteva zeci de mii de euro cel puţin", spune Adrian Mihai.
El a mai precizat că acum trebuie să trimită în ţară doar maşini de 3,5 tone, pentru că autorităţile au interzis pe anumite drumuri circulaţia maşinilor de 28 de tone.
Adrian Mihai, unul dintre cei trei proprietari ai companiei de curierat Fan Courier, cu afaceri de 40 de milioane de euro, susţine că din cauza drumurilor blocate, maşinile care transportau colete au mers pe rute ocolitoare, ceea ce a dus la creşterea costurilor cu combustibilul.
"De două, trei ori ne-au crescut cheltuielile cu combustibilul din cauza faptului că maşinile au fost obligate să meargă pe rute ocolitoare. De exemplu, pentru a livra un colet la Bacău, o maşină a plecat din Bucureşti spre Braşov şi ulterior la Bacău. Tot prin Braşov a trecut o maşină care trebuia să ajungă la Buzău", a spus el.
Adrian Mihai susţine că şi cererea pentru colete a fost în scădere în această perioadă, dat fiind că oamenii sunt conştienţi