Asocierea dintre Federația Română de Fotbal și Roșia Montană Gold Corporation (RMGC) a fost numită ”Cea mai tâmpită caterincă” de către ProSport. Mă rog, colegii de la ProSport califică drept ”caterincă” acele condiții trecute într-un comunicat trimis ieri presei în care se anunță un astfel de parteneriat: cum ar fi ideea ca jucătorii naționalei să poarte căști de miner înaintea meciurilor ori să bea apă cu cianură. Cei de la ProSport consideră că acel comunicat ar fi fost trimis fie de activiști implicați în Campania ”Salvați Roșia Montană!”, fie de membri ai unor galerii de fotbal care s-au manifestat împotriva proiectului RMGC.
Cum au scris și cei de la ProSport, reprezentanții FRF au confirmat însă că există negocieri cu cei de la RMGC. Mai mult decât această confirmare, vă pot prezenta în acest moment și dovada dincolo de orice dubiu că FRF a început demersuri încă de la sfârșitul anului trecut pentru vânzarea imaginii echipei naționale către RMGC. Mai jos, puteți vedea în facsimil, oferta FRF adresată RMGC, semnată și asumată de Mircea Sandu.
”Sper că scrisoarea mea să vă găsească bine în noul an. Prin intermediul mass-media, am luat act cu satisfacție că, în 2011 s-a luat decizia cu privire la autorizarea exploatării de la Roșia Montană apreciind că, prin acest proiect se vor creea mii de locuri de muncă în mai multe domenii de activitate.
Federația Română de Fotbal – asociație non-profit sub egida căreia se desfășoară actiunile tutoror echipelor naționale de fotbal ale României – dorește să încheie un parteneriat pe termen lung cu Roșia Montană Gold Corporation. La baza acestui parteneriat stau câteva trăsături importante pe care le considerăm necesare în dezvoltarea parteneriatului și a unei relații de durată.
Aceste trăsături sunt încredere, angajament, cooperare, satisfacție”, se arată în deschiderea ofertei de patru pagini a FRF,