Unul dintre cele mai populare jocuri, Angry Birds, poate fi jucat acum şi pe reţeaua de socializare a lui Mark Zuckerberg.
Producătorii jocului Angry Birds, Rovio, au făcut fanilor o surpriză de Valentine's Day, punându-le la dispoziţie o variantă gratuită a jocului pe Facebook.
Jocul le permite utilizatorilor să plătească pentru a primi şi alte păsări sau alte bonusuri, precum şi share-uitul scorului cu prietenii prin intermediul News Feed, scrie presa internaţională.
Chiar înainte de a fi lansat, Angry Birds avea deja 15 milioane de „Like"-uri pe cea mai populară reţea socială.
Zero promovare, 100% succes
Chiar dacă Rovio nu a investiti bani în promovarea jocului, acesta s-a bucurat de un succes nebun după ce compania experimentase eşecuri repetate.
Amploarea pe care a luat-o însă jocul afectează productivitatea angajaţilor, susţin studii recente. De exemplu, economia Marii Britanii a pierdut mai mult de 800 de milioane de lire din cauză că oamenii joacă Angry Birds la serviciu.
„Toată lumea, începând de la fiul meu de 3 ani până la bunica mea poate juca acest joc. A spart barierele. Acum nu mai este ceva specific doar tinerilor", a declarat Stuart Miles, fondatorul celui mai mare site de gadgeturi din Marea Britanie, Pocket Lint.
Dacă ţi-a plăcut ştirea, dă-ne LIKE pe Facebook AICI