Marți (ieri), în jurul orei 18.00, un prieten mi-a semnalat un articol publicat de Hotnews, cu titlul ”Roșia Montană Gold Corporation, sponsor oficial al Federației Române de fotbal”. Asumat sub semnătura Adrian Ilincescu, articolul începea astfel: ”La finalul anului 2011, FRF pierdea unul dintre sponsorii săi importanți, compania Ursus renunțănd la înțelegerea pe care o avea cu forul lui Mircea Sandu. Federația de Fotbal a găsit înlocuitor pentru Ursus, Roșia Montană Gold Corporation, fiind, de marți, sponsorul echipei naționale de fotbal. Implicarea financiară a RMGC în susținerea echipei de fotbal ”ne bucură și ne onorează”, a precizat Mircea Sandu. Parteneriatul este valabil pentru următorii trei ani, FRF urmând să încaseze un milion de euro pe an.”
În continuare, Hotnews publică și declarații ale președintelui FRF, Mircea Sandu, și ale șefului de la RMGC, Dragoș Tănase. ”FRF și Roșia Montană Gold Corporation vor realiza toate demersurile necesare unor acțiuni comune de mare interes public, consolidând buna reputație a partenerilor. Implicarea financiară a RMGC ne bucură și ne onorează” – Mircea Sandu, președinte FRF; ”Roșia Montană Gold Corporation și echipa națională de fotbal au în comun multe aspecte. Și noi, ca și ei, ne dorim aurul. Astfel, asocierea dintre cele două părți nu poate fi decât benefică, mai ales că transferul de imagine rezultat este valabil în ambele direcții: Roșia Montană Gold Corporation aduce forță și energie, echipa națională de fotbal completează cu o imagine pozitivă în ochii opiniei publice” – Dragoș Tănase, Chief Executive Officer, RMGC”, titra Hotnews (vezi primele fotografii de mai jos).
Articolul se încheia cu informații despre sponsorii pe care i-a pierdut în ultimul timp FRF, precum și despre alte parteneriate pe care RMGC le are în sportul românesc.
La doar jumătate de oră după publicare, articolul s-a ales