Primăria a reabilitat recent o clădire în centrul comunei, situată vizavi de Liceul „Petru Rareş”, pe strada O. Goga, care va avea destinaţia de Birou pentru Evidenţa Informatizată a Persoanei. Imobilul are acoperiş nou, a fost complet zugrăvit în interior şi exterior, iar spaţiile au fost şi ele compartimentate pentru a servi scopului propus. Aici urmează să fie introdusă instalaţia de încălzire termică centrală, astfel încât personalul să aibă condiţii optime de lucru cu cetăţenii. Biroul despre care vorbim va funcţiona începând de anul acesta, probabil în cel mai scurt timp, deoarece mai e nevoie doar de achiziţionarea aparaturii necesare, iar personalul din cadrul Primăriei care va lucra aici face deja, în această perioadă, cursurile necesare de pregătire şi calificare. Când totul va fi gata, cetăţenii din Feldioara şi din cele două sate aparţinătoare - Reconstrucţia şi Rotbav - vor putea să intre în posesia cărţilor de identitate, paşapoartelor şi a celorlalte documente de care au nevoie (pe care încă nu le au sau care sunt expirate), fără a mai trebui să se deplaseze la Braşov.
Utilaje şi maşini
de intervenţie
Comuna dispune de multe utilaje şi maşini de intervenţie, aduse în mare parte de către primar din Germania, ca donaţii din partea saşilor, acestea fiind depozitate în perimetrul (curtea) clădirii Biroului de Evidenţa Populaţiei (Biroul pentru Evidenţa Informatizată a Persoanei). E vorba de o activitate foarte utilă pentru comunitate, care se desfăşoară în regim propriu, fără mari cheltuieli, graţie utilajelor de care aminteam: maşină de pompieri, de salubritate, Salvare, autogreder, motopompă, cilindru compactor. Cu ajutorul acestor maşini şi utilaje se execută multe dintre lucrările necesare, fie că vorbim aici de intervenţii în caz de incendiu sau alte situaţii de urgenţă, de curăţenie, asistenţă medicală, întreţinerea păşunilo