Google a creat un algoritm complex pentru a stabili cât de amuzante sunt filmuleţele de pe YouTube, scrie The Sun.
Algoritmul nu ţine cont de numărul de vizualizări, ci de alte variabile, cum ar fi titlul, descrierea clipului, dar şi reacţiile din comentarii.
Cele mai bine clasate clipuri sunt cele ale căror comentarii conţin expresii precum „lol” (care semnifică faptul că utilizatorii râd în hohote) sau smiley-uri care arată amuzamentul.
Folosind aceste elemente, Google a stabilit că filmuleţul cel mai amuzant de pe YouTube este o compilaţie cu doar 22.000 de vizualizări.
Într-un post pe blogul Google, intitulat „Cum să cuantifici amuzamentul de pe YouTube”, inginerul Sanketh Shetty explică modul în care gigantul IT a făcut analiza. „Reacţiile utilizatorilor arată dacă un filmuleţ este amuzant sau nu. Am căutat sunetele asociate cu amuzamentul, cum ar fi hahaha, acronimele cum ar fi lol sau rofl, smiley-urile, dar şi cuvinte cum ar fi amuzant sau distractiv”, a explicat Shetty.
Apoi, cei de la Google au clasificat filmuleţele în diferite categorii, cum ar fi „animale”, „parodii”, „farse” sau „reclame amuzante”.
„Numărul de vizualizări nu este relevant pentru cât de amuzant este un clip, acesta ţine mai mult de popularitatea filmuleţului respectiv”, conchide Shetty.
Google a creat un algoritm complex pentru a stabili cât de amuzante sunt filmuleţele de pe YouTube, scrie The Sun.
Algoritmul nu ţine cont de numărul de vizualizări, ci de alte variabile, cum ar fi titlul, descrierea clipului, dar şi reacţiile din comentarii.
Cele mai bine clasate clipuri sunt cele ale căror comentarii conţin expresii precum „lol” (care semnifică faptul că utilizatorii râd în hohote) sau smiley-uri care arată amuzamentul.
Folosind aceste elemente, Google a stabilit că filmuleţul cel mai amuzant de pe YouTube este o co