ING Asigurari de Viata a dezvoltat noua programe si o serie de proiecte adiacente in domeniul responsabilitatii sociale in 2011, printr-o investitie totala de 1,24 milioane de lei, aferenta programelor derulate, a anuntat compania.
Programele “Sansa la viata” au cumulat 41% din investitia companiei in responsabilitate sociala, cele de protectie a mediului 31%, iar cele de educatie financiara 28% din resurse.
"Dezvoltand strategia de responsabilitate sociala initiata in urma cu doi ani, ING Asigurari de Viata a continuat si in 2011 sa se implice in viata societatii, prin programe cu impact atat in interiorul companiei si cat in comunitatile externe, in domeniul educatiei financiare, al protectiei mediului, si al accesului la educatie pentru copiii talentati sau defavorizati. Acestora li s-au adaugat anul trecut programele care ofera “Sanse la viata”, prin actiuni de preventie si educatie, dar si de diagnostic si tratament", se arata in comunicatul companiei.
Concret, pe parcursul anului 2011 au fost dezvoltate noua proiecte de amploare si o serie de proiecte adiacente, printr-o investitie totala de 1,24 milioane de lei, aferenta programelor derulate.
“Credem cu tarie in programele pe care le-am dezvoltat, sunt cauze care ne reprezinta si ne dorim ca acestea sa genereze impact pozitiv si pe termen lung in comunitate. Cel mai recent exemplu este programul de educatie pentru acordarea primului ajutor “Lectia de prim ajutor”, dezvoltat impreuna cu Fundatia pentru SMURD, care cu peste 4,5 milioane vizionari in cele doua luni de proiect confirma nevoia pentru astfel de programe in randul publicului larg”, a declarat Carmen Soare (foto), director marketing ING Asigurari de Viata.
Cea mai recenta initiativa, „Lectia de prim ajutor”, a demarat in noiembrie 2011 si continua si in 2012. Programul, dezvoltat in parteneriat cu Fundatia pentru S