Muntii Carpati, statiunile balneare, turismul de aventura si circuitele sunt principalele produse turistice pe care operatorii de profil din Romania le-au prezentat la targul de turism de la Tel Aviv (Israel), International Mediterranean Tourism Market, desfasurat in perioada 14-15 feburarie.
Potrivit Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT), peste 20.000 de turisti din Israel au vizitat anul trecut Romania, in crestere cu 8%.
"In anul 2011 s-au inregistrat 83.376 sosiri ale vizitatorilor din Israel la frontiera, in crestere cu 2.7% fata de anul precedent. In unitatile de cazare, in primele 9 luni ale anului 2011 s-au inregistrat 67.377 sosiri. Dintre acestea, 48.476 s-au inregistrat in Bucuresti si orasele resedinta de judet (crestere de 30% fata de 2010), 14.224 in statiunile montane (scadere de 9,7%) si 1.445 in statiunile balneare (crestere de 17.4%) ", au declarat reprezentantii MDRT pentru DailyBusiness.ro.
Operatorii romani prezenti la International Mediterranean Tourism Market mizeaza in acest an pe o crestere a numarului de turisti israelieni.
"In ultimii ani s-a remarcat o evolutie a profilului turistului israelian care viziteaza Romania, de la cei care aveau legaturi personale cu Romania, la turistii interesati de anumite tipuri de turism care pot fi oferite in conditii avantajoase in tara noastra: circuitele, turismul de aventura, turismul balnear, city-break. Turistii israelieni aleg Romania pentru petrecerea vacantelor datorita varietatii atractiilor turistice, proximitatii, securitatii tarii si preturilor adaptate la calitatea serviciilor oferite", au spus reprezentantii MDRT.
International Mediterranean Tourism Market este un eveniment care se adreseaza atat specialistilor, cat si publicului larg, eveniment la care Romania participa de 16 ani.
In acest an, targul a reuni