- Cultural - nr. 953 / 16 Februarie, 2012 Originara de la ...Dunare, mai precis din Galati, a ales Ardealul (fiindca detesta Bucurestiul...ca atatia altii), la inceput Clujul, unde a avut marea sansa de a-l avea profesor pe Miklos Bacs, pe care multi l-ar fi dorit rector aici la UAT. Cei patru ani de actorie din Cluj sunt foarte evidenti pentru cine recunoaste stilul de lucru de acolo. "Aceasta actrita a terminat in mod sigur actoria la Cluj”, am exclamat la sfarsitul spectacolului, dupa care am cautat-o in cabina pentru a o felicita, si pentru a-i spune "rar o astfel de artista la Targu-Mures”. Este masteranda in anul I, dar poate sa dea lectii oricarei actrite consacrate, ca Ofelia Popii, cu care seamana izbitor, dar aici, cel putin, este mai buna, mai frumoasa, mai "lucrata” la trup, si foarte modesta. Nu a fost impinsa de nimeni in fata, prietenul ei este un student ca si ea, este un talent urias pe propriile forte, si, ceea ce socheaza, este o aparitie cu adevarat holywoodiana, de actrita-dansatoare, in genul Grace Kelly. Blonda platinata, stralucitoare, cu un corp de o perfectiune absoluta, desi mignona, electrizanta, a "bulversat” intregul spectacol studentesc, premiera recenta, "Iadul este amintirea fara puterea de a mai schimba ceva”, de Jonas Gardell, care atrage prin titlu (am avut surpriza sa vad ca tinerii spectatori au venit la teatru in ciuda gerului) dar, in primele scene, parea absolut anost si plictisitor. Piesa incepe si continua cu o femeie slutita de machiaj conform rolului de infirmiera casnica (Raisa Stiopoane) ce si-a sacrificat intreaga viata la inceput pentru cariera surorii (splendida Ioana Decianu, care a ajuns actrita doar pentru ca a fost vazuta cand a insotit-o pe aceasta la examen, care evident a picat, fiindca exista un contrast fizic izbitor intre cele doua, foarte accentuat de regizoarea, totodata coordonatoarea de masterat a Ioane