Primăria Capitalei a publicat azi anunţul de atribuire a contractului pentru servicii de consultanţă pentru supervizarea lucrărilor de proiectare şi execuţie a Pasajului Pietonal de la Piaţa Romană.
Potrivit anunţului de atribuire publicat pe site-ul guvernamental de licitaţii, contractual a fost atribuit asocierii SC Arcadia Engineering SRL şi SC Global Service Proiect SRL. La licitaţie, care a fost lansată în luna aprilie a anului trecut, au fost depuse şapte oferte.
Contractul a fost atribuit pentru suma de 997.892 lei fără TVA, sub estimarea Primăriei Capitalei, care a fost de 1.173.857 lei.
Durata contractului este de 78 de luni începând de la data atribuirii, potrivit anunţului de licitaţie.
Proiectul referitor la modernizarea Pieţei Romane şi realizarea unui pasaj în pietonal în zonă a fost aprobată de Consiliul General al Municipiului Bucureşti încă de la sfârşitul anului 2006. Potrivit indicatorilor tehnico-economici ai proiectului care au fost aprobaţi atunci de consilierii municipali, pasajul ar urma să aibă o suprafaţă construită de 5.200 de metri pătraţi din care pasajul propriu-zis va avea 4.830 de metri pătraţi. Suprafaţa circulaţiilor pietonale inclusiv accesele va fi de 3.710 de metri pătraţi, spaţiile comerciale construite vor avea 970 de metri pătraţi, iar cele mobile – 360 de metri pătraţi. Pasajul va avea şi 357 metri pătraţi de spaţii verzi. Intrarea în pasaj se va putea face prin 12 guri de acces. Pietonii vor putea ajunge din pasaj direct la metrou dar şi în staţiile de autobuz sau troleibuz de la suprafaţă. În pasaj vor exista spaţii comerciale, galerii de artă şi cafenele. Valoarea proiectului aprobată în 2006 era de 64,63 milioane de lei fără TVA, iar durata lucrărilor de execuţie de 1,5 ani.
Contractul pentru execuţia lucrării a fost atribuit în luna iulie a anului trecut de municipalit