Vrei sa mergi intr-o vacanta de vis, ai ales deja locul, dar nu te-ai hotarat inca unde anume te vei caza. Te uiti pe Internet si incerci sa gasesti hotelul perfect... Ar fi bine sa te gandesti de doua ori daca sa te increzi in aceasta reclama sau nu.
De multe ori se intampla ca adevarul sa nu semene deloc cu pozele postate online. Iata cateva exemple, scoase in evidenta de Business Insider:
In Mandalay Bay, Las Vegas, reclama arata asa:
Adevarul este ca trebuie sa astepti la nesfarsit pana sa faci rost de un sezlong pe care sa te odihnesti si sa faci plaja.
In Miami, la Mandarin Orientaly, pare ca te poti bucura de o piscina nesfarsita.
In realitate, ea este foarte mica, semanand mai degraba cu un loc de joaca pentru copii.
La Hudson Hotel, New York, camera pare sa fie cocheta si calduroasa.
De fapt, abia daca vei avea loc sa te misti atunci cand te dai jos din pat.
Stand in pat, in hotelul la Mariposa, din Costa Rica, poti privi pe geam ore intregi.
Totusi, ce se intampla cu privelistea si ferestrele atunci cand ajungi acolo?
Si hotelul Blue Moon, din Miami, pare sa aiba o piscina de milioane.
In realitate, nici piscina si nici locul unde este amplasata aceasta nu te va relaxa, si mai degraba te vei simti ingradit.
Acelasi oras, alta locatie, aparent extrem de colorata si primitoare.
In realitate, culorile sunt cat se poate de terne, aproape inexistente, fara pic de viata.
In Punta Cana, plaja este ca rupta din paradis in pozele de pe Internet.
De fapt, toata lumea sta aglomerata ca pestele prins in navod.
Si pl