Groupon a demarat o actiune de lansare de invitatii online pentru accesul la un program dedicat, purtand o emblematica denumire si un pret pe masura acesteia: "VIP", pentru 30 de dolari pe an.
Grupul lanseaza asadar o prima oferta cu aer primavaratic, pentru utilizatorii sai fideli, care doresc acces la o serie de servicii exclusive, relateaza Webnews.
Utilizatorii care vor opta pentru programul "VIP", vor avea posibilitatea sa acceseze cu prioritate anumite oferte avantajoase, sa reinnoiasca ofertele expirate, extinzand astfel perioada de utilizare a acestora si sa beneficieze de restituirea anumitor coupon.
Pentru moment, proiectul se prezinta sub forma unui experiment pe baza de invitatie, extinzandu-se pe o durata de trei luni, astfel incat sa se testeze comunitatea, in asteptarea unui feedback corelat.
In situatia in care rezultatele se vor demonstra pozitive, in scurt timp oferta ar putea deveni publica, intr-o tentativa de a atrage tot mai multi utilizatori VIP, in schimbul abonamentului de 30 de dolari anual, subliniaza sursa.
Groupon a demarat o actiune de lansare de invitatii online pentru accesul la un program dedicat, purtand o emblematica denumire si un pret pe masura acesteia: "VIP", pentru 30 de dolari pe an.
Grupul lanseaza asadar o prima oferta cu aer primavaratic, pentru utilizatorii sai fideli, care doresc acces la o serie de servicii exclusive, relateaza Webnews.
Utilizatorii care vor opta pentru programul "VIP", vor avea posibilitatea sa acceseze cu prioritate anumite oferte avantajoase, sa reinnoiasca ofertele expirate, extinzand astfel perioada de utilizare a acestora si sa beneficieze de restituirea anumitor coupon.
Pentru moment, proiectul se prezinta sub forma unui experiment pe baza de invitatie, extinzandu-se pe o durata de trei luni, astf