Clienţii din România, Bulgaria, Slovacia şi Slovenia ai site-ului cu conţinut video premium Voyo, lansat de compania americană Central Media Enterprises (CME), vor putea accesa conţinutul video premium de pe site şi printr-o aplicaţie care va putea fi instalată pe televizoarele inteligente Samsung, în urma unui parteneriat semnat între cele două companii.
CME deţine în România liderul pieţei de televiziune - compania Pro TV S.A., care include posturile Pro TV, Pro TV Internaţional, Acasă, Pro Cinema, Sport.ro şi MTV România. Utilizatorii vor putea selecta din sute de titluri incluzând filme blockbuster şi seriale, show-uri TV sau episoade din seriale sau emisiuni înainte ca acestea să fie difuzate la TV sau chiar transmisii live ale unor evenimente.
"Suntem încântaţi să aducem serviciul Voyo al CME pe televizoarele inteligente Samsung. Voyo este o demonstraţie perfectă a modalităţii prin care răspundem cererii în creştere pentru servicii video locale de înaltă calitate", a declarat Dan Saunders, director Content Services în cadrul Samsung Electronics Europe.
"Voyo este prima platformă online care a oferit servicii video on demand atât prin intermediul unui abonament, cât şi printr-un sistem tranzacţional de plată pentru vizualizarea fiecărui film. Strategia noastră este să ne majorăm audienţa mărind numărul de canale de distribuţie şi făcând permanent eforturi de a le oferi cea mai bună experienţă de utilizare. Un pas în această direcţie este parteneriatul cu Samsung de a furniza conţinutul care ne plasează pe poziţia de lider pe piaţa TV şi ca un jucător-cheie pe piaţa internet în mai multe ţări din Europa Centrală şi de Est", a declarat Robert Berza, directorul diviziei New Media a CME.
Aplicaţia Voyo este programată pentru lansare în al doilea trimestru din acest an şi urmează să fie lansată în ţările în care CME are operaţiuni