Cea de-a şasea generaţie a BMW Seria 3 Sedan a ajuns în România. De la lansare, noul model este disponibil în şapte versiuni de motorizare, trei linii de design (Sport Line, Modern Line, Luxury) şi cu cele mai moderne tehnologii BMW EfficientDynamics şi BMW ConnectedDrive.
Prima generaţie Seria 3 a debutat în 1975 şi era disponibilă iniţial numai într-o singură versiune de caroserie, compact cu trei uşi. Aceasta purta semnătura lui Paul Bracq, legendarul designer responsabil şi pentru a doua generaţie BMW Seria 7 sau concept-car-ul BMW Turbo. Un element revoluţionar era designul consolei centrale, pentru prima dată orientată către conducătorul auto ca semn al unui "driver's car" veritabil.
După cinci generaţii, 36 de ani şi 12,5 milioane unităţi, BMW Seria 3 este cel mai bine vândut model al mărcii şi un factor important în susţinerea poziţiei de cel mai de succes constructor premium de automobile. Numai în ultimul an, mai bine de unul din patru modele BMW livrate a fost un BMW Seria 3 (1 380 384 modele BMW comercializate în 2011/ 384 464 - BMW Seria 3, toate variantele de caroserie).
Tradiţie şi inovaţie
A şasea generaţie a BMW Seria 3 aduce în prim plan BMW Lines, concept care a debutat cu noul BMW Seria 1. Sunt disponibile trei opţiuni de personalizare a designului automobilului: Sport Line, Modern Line, Luxury Line (opţional, pentru 1596,77 euro fără TVA sau 1050,81 euro fără TVA, în funcţie de motorizare). Acestea includ numeroase elemente de interior şi exterior, de la grila radiatorului la culoarea cadranelor de bord şi permit un nivel de individualizare fără precedent. Ca un detaliu deosebit, inclusiv cheia automobilului este personalizată în funcţie de linia de design.
Noul model păstrează toate elementele clasice de design ale mărcii - grila specifică a radiatorului, blocurile optice duble, montantul C şi "Curba H