• Prin intermediul unei aplicaţii creată de doi tineri, companiile din România pot afla cum se pot promova eficient pe Facebook şi cine sunt, de fapt, clienţii lor. Prin abonament, pot avea la dispoziţie clasamente care să îi ajute în promovare.
• Ziarul „România liberă" continuă să facă cunoscute ideile bune de afaceri şi, mai ales ,pe tinerii care le pun în practică.
Din cei opt milioane de oameni care folosesc internetul în România, mai bine de patru milioane au cont pe reţeaua de socializare Facebook (FB). Dovadă că Facebook s-a răspândit ca un virus printre români sunt chiar cifrele. Dacă la începutul lui 2011, peste 2.400.000 de utilizatori aveau cont, anul acesta numărul de fani s-a dublat. Cei mai împătimiţi utilizatori sunt în Bucureşti, Timişoara şi Iaşi (clasamentul pe oraşe şi judeţe îl puteţi găsi cu ajutorul acestui link: http://www.facebrands.ro/map.html).
Egalitate femei - bărbaţi
În ceea ce priveşte împărţirea pe sexe, se vede că măcar pe Facebook este oarecum egalitate. Femeile utilizează FB în proporţie de 49,5%, iar bărbaţii în proporţie de 50,45%. Majoritatea utilizatorilor au între 25 şi 35 de ani (30,5%). Liceenii şi studenţii vin apoi tare din urmă: dintre cei care au între 18 şi 24 de ani, 31,9% folosesc FB. Urmează apoi adolescenţii: dintre cei care au între 13 şi 17 ani - 16,3% şi-au creat cont pe FB. Că utilizatorii sunt în special tineri o arată şi clasamentul general al paginilor. Cele mai accesate pagini de FB sunt cele ale cântăreţilor (Inna şi Alexandra Stan sunt în top 3).
Facebook nu a rămas însă străin nici celor care au trecut de prima tinereţe: dintre cei care au între 35 şi 44 de ani, 14,2% intră pe FB, iar la grupa de vârstă cuprinsă între 45-54 - 4,3% sunt activi.
Un alt lucru interesant este că majoritatea utilizatorilor folosesc statusul „singur" (33,21%)