Dupa mai bine de un an de la lansarea dispozitivului iPhone 4, cazul Antennagate pare sa se inchida in favoarea utilizatorilor, Apple urmand sa despagubeasca fiecare consumator cu suma de 15 dolari.
Autoritatile americane au decis ca grupul din Cupertino este raspunzator de distribuirea unei campanii publicitare bazate pe o serie de caracteristici pe care produsul in sine nu era in masura sa le ofere, relateaza Webnews.
Ca urmare, Apple va despagubi fiecare client care a achizitionat un iPhone 4 in trecut, pe baza unei cereri individuale adresate companiei, incepand cu data de 30 aprilie, pe o perioada de 120 de zile, cu suma de 15 dolari, sau un Bumper pentru protectia propriului dispozitiv iPhone.
Din documentatia care s-a aflat la baza actiunii rezulta indeosebi nemultumirea exprimata de utilizatori in ceea ce priveste slaba capacitate a antenei dispozitivului de a receptiona semnalul telefonic atunci cand era acoperita de degetele proprietarului.
In ciuda inconvenientelor semnalate initial, cazul Antennagate se demonstreaza in final un fel de foc de paie, stins fara prea multe sacrificii din partea grupului din Cupertino, si care nu a reusit sa stirbeasca succesul unui produs ce a cucerit rapid piata dispozitivelor mobile la nivel global, subliniaza sursa.
Dupa mai bine de un an de la lansarea dispozitivului iPhone 4, cazul Antennagate pare sa se inchida in favoarea utilizatorilor, Apple urmand sa despagubeasca fiecare consumator cu suma de 15 dolari.
Autoritatile americane au decis ca grupul din Cupertino este raspunzator de distribuirea unei campanii publicitare bazate pe o serie de caracteristici pe care produsul in sine nu era in masura sa le ofere, relateaza Webnews.
Ca urmare, Apple va despagubi fiecare client care a achizitionat un iPhone 4 in trecut, pe baza unei cer