Rachetele par sa se vanda si ele ca orice alt produs, avand nevoie de o strategie de marketing menita sa le promoveze performantele. Targul de Avioane din Singapore se este o astfel de ocazie prielnica.
Vizitatorii care se asteptau sa admire aeronave turistice, comerciale, de transport, sau modele noi, cu design si carcateristici tehnice deosebite, au avut surpriza sa descopere aici si o serie de standuri dedicate jet-urilor militare, rachetelor si dispozitivelor antiaeriene, relateaza La Stampa.
Cum organizarea evenimentelor dedicate in exclusivitate prezentarii unor astfel de "articole" este aspru criticata la nivel international ca reprezentand o initiativa menita sa conduca la escaladarea cursei inarmarii, orice alt prilej de expunere a rachetelor se poate transforma intr-o oportunitate de comercializare.
Pentru a atrage un posibil cumparator, mai este nevoie doar de inventarea unor denumiri de efect, precum Phantom sau Predator si curiosii nu intarzie sa apara.
Desigur, fara un test demonstrativ si o documentatie ampla, menite sa dezvaluie eficacitatea armei, finalizarea unei tranzactii nu este posibila, dar in Singapore, strategiile de marketing dedicate acestui sector, ofera solutii si pentru aceasta etapa, atunci cand se trateaza cu partenerul potrivit, subliniaza sursa.
Rachetele par sa se vanda si ele ca orice alt produs, avand nevoie de o strategie de marketing menita sa le promoveze performantele. Targul de Avioane din Singapore se este o astfel de ocazie prielnica.
Vizitatorii care se asteptau sa admire aeronave turistice, comerciale, de transport, sau modele noi, cu design si carcateristici tehnice deosebite, au avut surpriza sa descopere aici si o serie de standuri dedicate jet-urilor militare, rachetelor si dispozitivelor antia