Anul trecut pare ca a fost de bun augur pentru jucatorii din turismul online. In timp ce agentia Paravion.ro a raportat o dublare a numarului de rezervari turistice, serviciul Vola.ro a marcat o triplare a cifrei de afaceri. Pe viitor insa, ambele vizeaza pozitia de lider al pietei.
"2011 a reprezentat al saselea an de crestere pentru Paravion.ro din momentul infiintarii (2005). Fata de 2010, an in care Paravion.ro intra in grupul Happy Tour, vanzarile din online s-au dublat", a declarat Remus Visan, deputy managing director Paravion Tour SRL, agentia online a Happy Tour Group, proprietate GED.
"Asta se datoreaza si faptului ca din 2011 am inceput sa vindem si pachete turistice, in special charterele produse de Prestige Tour, tour-operatorul grupului, iar asta a adus o crestere suplimentara de peste 20%", a mai spus Visan.
Anul trecut Paravion.ro a inregistrat peste 80.000 de rezevrari turistice concretizate si circa 3 milioane de cautari pentru biletele de avion.
"Vanzarea biletelor de avion reprezinta in continuare un procent majoritar din totalul rezervarilor turistice, rezervarile de hotel fiind pe locul doi", a explicat Remus Visan.
Pentru 2011, acesta estimeaza o crestere de minim 10% la nivel de venituri. "De asemenea, ne propunem sa crestem si ponderea pachetelor turistice in totalul vanzarilor. Mizam pe diversificare. Structura grupului ne permite sa avem produse proprii. In paralel, vom continua sa investim in platforma tehnica si in siguranta tranzactiilor", a adaugat reprezentantul Paravion.ro.
Pe de alta parte, agentia online de turism Vola.ro a raportat anul trecut o cifra de afaceri de circa 65,7 milioane de lei (15 milioane de euro), in crestere de aproape trei ori fata de anul anterior.
"2011 este cel mai frumos an din istoria Vola.ro (proiect lansat in 2007). O crestere cu