Cea mai profitabilă rută a companiei de căi ferate din România este Bucureşti – Ploieşti – Braşov, urmată de Bucureşti – Roşiori – Craiova şi Bucureşti – Buzău – Iaşi.
CFR Călători a transportat anul trecut 53,45 milioane de pasageri, în scădere cu 7,3% faţă de anul precedent, printre cauze fiind concesionarea unor secţii de cale ferată către operatori privaţi, creşterea parcului auto, dar şi reducerea numărului de navetişti şi a puterii de cumpărare a populaţiei.
În 2010, CFR Călători a transportat 57,67 milioane călători.
Chiar dacă numărul călătorilor transportaţi s-a redus, încasările din vânzarea biletelor de tren ale companiei au urcat cu 9% faţă de 2010, motivul fiind însă creşterea tarifelor cu 18% în luna august din 2011, precizează bzb.ro.
Cea mai profitabilă rută a companiei de căi ferate din România este Bucureşti – Ploieşti – Braşov, urmată de Bucureşti – Roşiori – Craiova şi Bucureşti – Buzău – Iaşi.
CFR Călători a transportat anul trecut 53,45 milioane de pasageri, în scădere cu 7,3% faţă de anul precedent, printre cauze fiind concesionarea unor secţii de cale ferată către operatori privaţi, creşterea parcului auto, dar şi reducerea numărului de navetişti şi a puterii de cumpărare a populaţiei.
În 2010, CFR Călători a transportat 57,67 milioane călători.
Chiar dacă numărul călătorilor transportaţi s-a redus, încasările din vânzarea biletelor de tren ale companiei au urcat cu 9% faţă de 2010, motivul fiind însă creşterea tarifelor cu 18% în luna august din 2011, precizează bzb.ro.