Companiile aeriene au demarat încă de la începutul anului promoţiile la biletele de avion, un instrument care stimulează cererea şi poate asigura un grad de încărcare mai mare pentru avioane.
Dacă până acum promoţiile se orientau către destinaţii din Europa, companiile aeriene au început să mizeze pe apetitul crescut pentru destinaţii mai îndepărtate precum Miami, New York sau Hong Kong.
Astfel, Qatar Airways, Air France KLM şi British Airways au dat startul "reducerilor" la bilete de avion, tăind între 24% şi 46% din preţul călătoriilor în străinătate.
"British Airways a redus preţul biletelor cu 24% pentru zborurile către America de Nord. Noua promoţie este valabilă pentru bilete în cabina World Traveller (economic) achiziţionate până la data de 11 martie 2012 pentru călătorii ce vor avea loc până pe 31 martie şi în intervalul 10 aprilie - 15 iunie", au transmis oficialii companiei aeriene.
Astfel că un bilet pe ruta Bucureşti-New York se vinde la preţul de 660 de euro de persoană pentru o călătorie dus-întors, iar un bilet spre Miami cu plecare de pe aeroportul Henri Coandă (Otopeni) costă 690 de euro , potrivit datelor transmise de companie.
Anual câteva sute de români călătoresc în interes de afaceri sau în vacanţă în SUA.
Traficul de business este cel care generează cele mai mari vânzări pentru companiile aeriene de linie regulată, care au demarat promoţii încă din 2008 pentru a-şi menţine clienţii.
Creşte interesul pentru călătorii
Anul trecut, mai mulţi români au călătorit cu avionul, pe cele mai mari trei aeroporturi din ţară, Henri Coandă şi Aurel Vlaicu (Băneasa) din Bucureşti, dar şi aeroportul din Timişoara, traficul de pasageri fiind în creştere faţă de anul anterior.
Ultimele date disponibile arată că 10 milioane de români au călătorit cu avionul în urmă cu doi ani.
Competi