Contractele de asfaltare contractate de primărie în aprilie 2011 au preţuri de 10-15 ori mai mari faţă de estimările Băncii Mondiale din cauză că pe piaţă nu există o competiţie reală, a declarat Nicusor Dan, candidat la Primăria Capitalei şi preşedintele Asociaţiei Salvaţi Bucureştiul, la Discuţia de Luni.
“Preţul atribuit în urma licitaţiilor este scandalos. Pentru lucrări de „repararea fisurilor, crăpăturilor, suprafeţelor deteriorate, colmatări, emulsionări, decapări ale îmbrăcăminţii rutiere, refacerea structurii rutiere, inclusiv a fundaţiilor”, preţul plătit de Primăria Capitalei este de aproximativ un milion de euro fără TVA pe kilometru de drum” susţine Nicusor Dan, preşedintele Asociaţiei Salvaţi Bucureştiul.
"Nu există o concurenţă reală, sunt tot timpul aceleaşi zece firme care câştigă contractele", susţine Nicusor Dan. Pe de altă parte, acesta susţine că majoritatea contractelor de deszăpezire au fost desfiinţate încă din octombrie 2011 printr-o decizie definitivă a Curţii de Apel. În opinia sa, primăriile trebuiau să organizeze licitaţii noi: "Tot ce se întâmplă în momentul de faţă pe deszăpezire şi salubrizare în Bucureşti este ilegal".
Emisiunea Discuţia de luni din 20 februarie 2012
Contractele de asfaltare contractate de primărie în aprilie 2011 au preţuri de 10-15 ori mai mari faţă de estimările Băncii Mondiale din cauză că pe piaţă nu există o competiţie reală, a declarat Nicusor Dan, candidat la Primăria Capitalei şi preşedintele Asociaţiei Salvaţi Bucureştiul, la Discuţia de Luni.
“Preţul atribuit în urma licitaţiilor este scandalos. Pentru lucrări de „repararea fisurilor, crăpăturilor, suprafeţelor deteriorate, colmatări, emulsionări, decapări ale îmbrăcăminţii rutiere, refacerea structurii rutiere, inclusiv a fundaţiilor”, preţul plătit de Primăria Capitalei este de aproximativ un milion de eur