Producătorul de materiale de construcţii Duraziv, deţinut de omul de afaceri Daniel Guzu, a anunţat o creştere a cifrei de afaceri în 2011 cu 34%, la 18 milioane de euro, iar în 2012 şeful companiei vrea obţină afaceri mai mari de 20 de milioane de euro.
Compania îşi bugetase iniţial un avans al afacerilor de 25%, ţintă revizuită până la 30% ca urmare a vânzărilor din primul semestru din 2011.
„Divizia de vopsele a crescut business-ul considerabil. Am reuşit de asemenea să vindem foarte bine adezivi atât în primele două luni din 2011, cât şi la sfârşitul anului. Acestea sunt în mod tradiţional luni cu vânzări modeste, dar nu a fost deloc cazul la noi. Am fost ajutaţi mult şi de linia de produse speciale aplicabile şi la temperaturi de îngheţ”, a declarat Daniel Guzu, proprietarul companiei Duraziv, într-un comunicat.
Pe segmentul de adezivi creşterea valorică a fost de 35%, însă ca volum s-a înregistrat un avans de 40%. Adezivii reprezintă o treime din vânzările totale ale companiei.
Compania Duraziv este activă pe trei segmente de bază activitatea companiei fiind structurată pe trei divizii: profile metalice, adezivi – pe acest segment compania este unul din principalii cinci jucători şi vopsele.