Acestea pot duce la creşterea notorietăţilor brandului, pot îmbunătăţi relaţiile cu clienţii şi creşterea vânzărilor, dacă firmele interacţionează cu fanii
Experţii din acest domeniu consideră că majoritatea firmelor nu ştiu cum să îşi promoveze brandurile
Principala greşeală este reprezentată de postarea de informaţii profesionale combinate cu cele personale
Lanţul de fast food, Smashburger, a reuşit să crească din anul 2007, când avea trei puncte de vânzare în Denver, extrem de repede, ajungând la 150 de restaurante în 2011. Succesul lui a fost determinat de reţelele sale, precum şi de modul în care a reuşit să comunice pe reţelele de socializare, potrivit USA Today. Smashburger oferă constant, pentru cei 67.000 de fani de pe pagina de Facebook, cupoane de reducere şi concursuri. De asemenea, compania răspunde de fiecare data la întrebările şi reclamaţiile postate pe site-urile de socializare. "Strategia brandului a fost construită doar pe reţelele de socializare şi pe PR", spune Jeremy Morgan, vicepreşedinte în cadrul unei firme de marketing şi de cercetare a perspectivelor de consum. "Social media reprezintă o oportunitate de a crea o legătură cu consumatorul şi de a avea o conversaţie cu acesta, fapt care diferă mult de promovarea plătită", a explicat el.
Dacă reţelele de socializate sunt utilizate cu "înţelepciune", ele pot determina creşterea notorietăţilor brandului, pot îmbunătăţii relaţiile cu clienţii şi chiar pot duce la o creştere a vânzărilor.
Este esenţială prezenţa pe reţelele sociale
În contextul în care numărul persoanelor prezente pe reţelele de socializare este în creştere, experţii din marketing spun că este esenţial, chiar şi pentru companiile mici, să fie prezente în acest mediu.
"Toată lumea trebuie să acorde atenţie reţelelor de socializare", afirmă Dan Galbraith, proprietarul compan