Mai multe magazine deschise pe reteaua sociala Facebook si-au inchis portile virtuale, dupa ce s-a constatat ca nu sunt profitabile.
Companiile care si-au deschis magazine pe reteaua sociala Facebook le-au inchis tacit, dupa ce au constatat ca nu sunt profitabile. Gamestop, Gap Inc., Nordstrom si J.C. Penney si-au inchis magazinele de pe Facebook in ultimul an, arata Bloomberg.
In ciuda faptului ca reteaua sociala are peste 800 de milioane de membri, iar o mare parte dintre ei sunt fani ai paginilor firmelor, magazinele nu au reusit sa obtina profit de pe urma Facebook.
Reclame mincinoase pe Facebook - cum poti fi pacalit sa alegi un brand
Esecul initiativelor de comercializare a produselor in reteaua sociala este pus de specialisti pe seama faptului ca Facebook este doar un spatiu al promovarii de idei si branduri - toata lumea vorbeste, insa nimeni nu cumpara nimic.
Retele sociale in afaceri: Prietenii de pe Facebook nu ne conving sa cumparam
Ce cautam, de fapt, pe Facebook?
Un studiu realizat in septembrie anul trecut a aratat ca reteaua sociala este o modalitate perfecta de a promova afacerile, insa ca prietenii de pe Facebook nu reusesc sa convinga in ceea ce priveste achizitia unui produs.
Mai multe magazine deschise pe reteaua sociala Facebook si-au inchis portile virtuale, dupa ce s-a constatat ca nu sunt profitabile.
Companiile care si-au deschis magazine pe reteaua sociala Facebook le-au inchis tacit, dupa ce au constatat ca nu sunt profitabile. Gamestop, Gap Inc., Nordstrom si J.C. Penney si-au inchis magazinele de pe Facebook in ultimul an, arata Bloomberg.
In ciuda faptului ca reteaua sociala are peste 800 de milioane de membri, iar o mare parte dintre ei sunt fani ai paginilor firmelor, magazinele nu au reusit sa obtina profit de pe