- Diverse - nr. 957 / 21 Februarie, 2012 Din dorinta de a creste interesul copiilor pentru sport, Comitetul Olimpic Roman si firma Procter&Gamble au lansat campania "Thank you, mom” (Multumesc, mama), prin care mamele vor fi incurajate sa isi implice copiii in activitati sportive. Campania se impune ca urmare a rezultatelor unui sondaj printre copiii sub varsta de 15 ani, din care reiese ca numai 57 la suta dintre ei fac miscare, fie in activitati sportive organizate, fie in parcuri de joaca. Procentul copiilor care fac sport in mod regulat si organizat este de doar 14%, iar dintre acestia 39% joaca fotbal, 7% fac gimnastica, 6% - volei, 5% - atletism si tot atatia - sport la scoala, 3% - inot, 2% - tenis si 1% - karate. Sondajul a scos la iveala faptul ca familia si prietenii apropiati ai copiilor joaca un rol foarte important in decizia celor mici de a se implica in activitati sportive. Unul dintre motivele pentru care copiii din Romania nu se implica in activitati sportive este faptul ca 82 la suta dintre mame si 67 la suta dintre tati nu practica niciun sport. (L.P.) - Diverse - nr. 957 / 21 Februarie, 2012 Din dorinta de a creste interesul copiilor pentru sport, Comitetul Olimpic Roman si firma Procter&Gamble au lansat campania "Thank you, mom” (Multumesc, mama), prin care mamele vor fi incurajate sa isi implice copiii in activitati sportive. Campania se impune ca urmare a rezultatelor unui sondaj printre copiii sub varsta de 15 ani, din care reiese ca numai 57 la suta dintre ei fac miscare, fie in activitati sportive organizate, fie in parcuri de joaca. Procentul copiilor care fac sport in mod regulat si organizat este de doar 14%, iar dintre acestia 39% joaca fotbal, 7% fac gimnastica, 6% - volei, 5% - atletism si tot atatia - sport la scoala, 3% - inot, 2% - tenis si 1% - karate. Sondajul a scos la iveala faptul ca familia si prietenii apropiati ai copiilor