IAA Romania (International Advertising Association Romania) si UAPR (Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania) anunţă începerea înscrierilor în competitia Romanian EFFIE Awards.
În perioada 21 februarie - 18 mai au loc înscrierile pentru cea de-a noua ediţie a Romanian EFFIE Awards. Procesul de jurizare se va desfăşura în zilele de 31 mai şi 1 iunie, iar Gala de Premiere va avea loc pe 4 iunie 2012.
Premiile EFFIE recompensează campaniile care au obţinut rezultate excelente bazându-se pe idei creative şi strategii inovatoare. La ediţia din 2011 a competiţiei au fost înscrise 79 de campanii, de către 25 de agenţii şi companii din România.
În acest an, competiţia este structurată în 22 de categorii de produse şi servicii, în care pot înscrie lucrări agenţii de publicitate, companii, agenţii de market research sau alte entităţi care au realizat campanii în perioada ianuarie 2011 – decembrie 2011 (pentru „Brief of Effectiveness”) sau ianuarie 2009 – decembrie 2011 (doar în cazul categoriei „Sustained Success”).
O noutate a competiţiei Romanian EFFIE Awards 2012 este permiterea înscrierii campaniilor care au utilizat un singur mediu de comunicare. Astfel, pot participa în competiţie campaniile care au utilizat un singur canal media, orice mediu fiind eligibil.
„EFFIE este festivalul care premiază rezultatele campaniilor de comunicare şi recunoaşte valoarea parteneriatului dintre clienţi şi agenţii. În aceşti ani plini de provocări pe care îi traversează industria de marketing şi comunicare din România, acest parteneriat este cu atât mai important iar echipele care reuşesc să obţină rezultate într-o piaţă în scădere, merită cu atât mai mult recunoaşterea întregii industrii”, declară Manuela Necula, CEO Ogilvy Group România şi Preşedintele Comitetului de Organizare Romanian EFFIE Awards 2012.
„How to win an EFFIE“?