O emisiune ce a implinit cinci ani, investitori si afaceristi de succes ce cauta noi oportunitati, emotii mari si proiecte mai mult sau mai putin inspirate. Poate acestea ar fi ingredientele de baza ale emisiunii Arena Leilor difuzata de TVR2. Cum arata insa organizarea, prin ce trec concurentii, care sunt plusurile si minusurile pe care noi, cei ce vizionam show-ul, nu le vedem?
Arena Leilor este o emisiune antreprenoriala ce a inceput in 2007 si care ii are in plin plan pe investitorii Marius Ghenea, Florin Talpes, Mircea Tudor, Mihaela Nicola si Dragos Anastasiu, dar si mai multi concurenti care incearca sa ii convinga pe acestia ca afacerile lor sunt fiabile si merita investitii si atente sporite.
Wall-Street.ro a discutat pe larg cu unul dintre concurentii ce au participat la emisiune, Valentin Todor, care a participat la emisiune pentru a cauta finantare pentru proiectul Security Arena. Chiar daca nu a reusit sa atraga suma de bani dorita, Todor considera experienta ca fiind una benefica, extrem de utila. Emisiunea cu el a fost inregistrata in urma cu circa 3 saptamani, nefiind inca difuzata.
„Pentru mine a fost clar o oportunitate si o interactiune cu mediul de business extrem de valoroasa din mai multe puncte de vedere. Chiar daca ar fi sa am inca trei participari finalizate cu ratarea finantarii iar a patra ar fi pe bani tot as participa. De ce spun asta? Pentru ca vreau sa invat iar intrebarile din Arena sunt un examen din care poti invata lucruri noi, pot sa te faca sa reanalizezi unele chestiuni de care erai convins ca sunt OK”, sintetizeaza Todor experienta. El considera ca „leii” doresc sa transmita un model si o conduita de business adaptata pietei din Romania. Marius Ghenea, unul dintre veteranii proiectului (prezent de altfel si la emisiunea Start-Up Wall-Street.ro ) o descrie drept „singura emisiune TV din Romania care prom