Agentia online de turism, Vola.ro, a inregistrat in 2011 o cifra de afaceri de aproximativ 15,5 milioane de euro, in crestere cu 189% fata de anul anterior.
Anul acesta, compania vrea sa intre pe piata din Ucraina.
“Anul 2011 a insemnat pentru noi atat consolidarea pozitiei de lider al pietei de turism online, cat si clasarea in topul celor mai mari companii din industia de turism din Romania, cu o cifra de afaceri de peste 15 milioane de euro. Avem doua obiective majore pentru urmatorii 3 ani: sa devenim liderul industriei de turism in Romania si impreuna cu subsidiarele din Polonia si Ucraina (piata pe care ne vom lansa anul acesta) sa devenim un jucator important in Europa Centrala si de Est” , a declarat Daniel Truica, managing partner Vola.ro.
Portalul a inregistrat anul trecut peste 6,6 milioane de cautari online de bilete de avion. Romanii au zburat cel mai mult in Europa catre destinatiile: Madrid, Barcelona, Londra, Roma, Paris. In afara granitelor continentului romanii au preferat New York, Dubai, Tel Aviv, Bangkok si Toronto.
Cele mai populare destinatii alese de catre romani in 2011 au fost Praga, Viena, Budapesta, Roma si Paris pentru weekenduri prelungite, in vreme ce Bulgaria, Grecia, Turcia, Spania si Cipru au reprezentat optiunile predilecte ca destinatii de plaja.
Dezvoltarea organica sustinuta a companiei s-a tradus printre altele si prin cresterea echipei de la 17 angajati in decembrie 2010, la 50 de persoane in momentul de fata, fapt ce a impus si relocarea intr-un nou sediu.
Desi business-ul este online, o mare parte dintre tranzactii se finalizeaza si telefonic. Pe parcursul anului trecut call-centerul Vola.ro a inregistrat 195.951 apeluri primite.
Vola.ro a incheiat anul trecut 39.506 zile de vacanta asigurate medical.
Numarul de fani in reteaua de socializare Facebook a crescut anul tr