* autobuze prea puţine şi prea vechi, care nu garantează siguranţa călătorilor, lipsă de piese de schimb, cauciucuri, combustibil, un management neperformant şi lipsă de implicare a acţionarului majoritar, respectiv CLM Brăila, acestea sunt nemulţumirile care i-au împins, ieri, pe salariaţii "Braicar" să declanşeze o grevă spontană
* astfel, ieri dimineaţă, autobuzele n-au mai ieşit pe trasee la ora 5.00, aşa cum trebuia, ci 6 ore mai târziu, timp în care brăilenii au fost nevoiţi să aştepte în zadar în staţii * acţiunea de protest a fost însă mană cerească pentru operatorii maxi-taxi, care au avut serios de treabă până când autobuzele au ieşit din nou în trasee
Nervi întinşi la maxim, zeci de minute de aşteptare în zadar prin staţii. De asta au avut parte ieri, la primele ore ale dimineţii, brăilenii care au vrut să plece la serviciu cu autobuzul. Nici elevilor nu le-a fost mai uşor, pentru că mulţi dintre ei au fost cât pe ce să întârzie la ore. Toate acestea pentru că ieri dimineaţă şoferii de autobuz au refuzat să iasă cu maşinile în traseu şi au rămas în garajul de pe Şoseaua Râmnicu-Sărat. Acestora li s-au adăugat controlorii precum şi personalul tehnic de la garaj. Nu, salariaţii de la "Braicar" nu au făcut grevă spontană pentru a cere salarii mai mari, aşa cum poate mulţi dintre brăileni s-ar fi aşteptat. Oamenii au cerut să le fie asigurate piese de schimb pentru maşinile care au început să cedeze rând pe rând, după mult prea mulţi kilometri parcurşi. Au mai cerut şi cauciucuri pentru autobuzele care stau pe butuci din cauză că nu mai există bani pentru alte anvelope. Au solicitat şi mărirea parcului auto prin achiziţie de noi autobuze. Şi au mai cerut în cor şi demiterea actualei conduceri a "Braicar", pe care oamenii o văd responsabilă pentru toate problemele lor de serviciu. Abia după 3-4 ore de negociere directă cu primarul municipiului, Aurel