Trustul media Pro a înregistrat un venit de 159,3 milioane de dolari în 2011, fiind, după reţeaua din Cehia, cea mai profitabilă operaţiune a grupului CME.
CME şi-a anunţat, într-un raport, câştiguri de 159,3 milioane de dolari în România pentru anul 2011, înregistrând o creştere faţă de 2010, când a avut un venit de 157,4 milioane de dolari.
Pe primul loc, din punct de vedere al profitabilităţii se află operaţiunile din Cehia, unde CME a făcut 285,8 milioane de dolari. În Slovacia, venitul a fost de 101,3 milioane de dolari iar în Bulgaria de 93,7 milioane de dolari. Pe ultimele locuri se află Slovenia (72,5 milioane de dolari) şi Croaţia (61,5 milioane de dolari).
Astfel, veniturile nete înregistrate de CME au ajuns la 864,8 milioane de dolari, înregistrând o creştere de 17% faţă de anul 2010.
„Într-un an greu, ne-am ţinut promisiunea: veniturile noastrea au crescut cu 17%, venituri operationale inainte de deprecieri si amortizari (OBIDA) au crescut cu 56% şi cash flow-ul s-a îmbunătăţit cu 96%. Am poziţionat compania pe o cale de creştere puternică a veniturilor, nu doar datorită publicităţii ci şi a distribuţiei de conţinut digital“, a declarat Adrian Sârbu, preşedinte şi CEO al grupului CME, în raport.