Utilizatorii români de internet susţin că Dacia este brandul românesc cel mai prezent în mediul online. BCR, Petrom, Ursus şi Emag sunt următoarele clasate, potrivit unui studiu al Gemius, dat publicităţii miercuri.
Astfel, întrebaţi cu privire la prezenţa brandurilor româneşti pe internet, 30% dintre utilizatori au menţionat Dacia ca primul care le vine în minte, 10% dintre ei - BCR, 7% - Petrom, 4% - Ursus, la egalitate cu Emag. Câte 3 procente au obţinut Romtelecom, Murfatlar, Arctic, Ejobs şi BRD.
VEZI STUDIUL GEMIUS AICI!
În ceea ce priveşte popularitatea, tot Dacia conduce - cu 33% dintre răspunsuri, urmată de Ursus - cu 6%, Petrom, Arctic şi BCR cu câte 5%, în timp ce Murfatlar, Borsec, Poiana, Rom şi CEC au obţinut câte 4%.
Tot Dacia le vine în minte românilor internauţi atunci când sunt întrebaţi de brandurile de încredere - 27% au răspuns astfel. BCR a fost menţionată de 7% dintre respondenţi, Arctic de 6%, iar Petrom, Borsec şi Murfatlar - de câte 5% dintre cei care au răspuns la chestionare.
Categorii
Bănci şi asigurări. Întrebaţi ce branduri le vin primele în minte, respondenţii au spus BCR - 56%, ING - 43%, BRD - 41%, Banca Transilvania - 20%, Asirom - 11%, Allianz-Tiriac - 11%, Raiffeisen - 10%. 8% dintre cei care au făcut chestionarul au spus Unicredit Ţiriac, 7% - CEC, iar 7% - Omniasig.
Produse de îngrijire personală. Întrebaţi ce branduri din această categorie le sunt cunoscute, românii au răspuns: Avon - 30%, Nivea - 27%, Oriflame - 19%, L'Oreal - 18%, Garnier , Farmec şi Gerovita au obţinut câte 11%. Dove a fost numit de 9% dintre resapondenţi, Palmolive - de 8%, iar Vichy de 6%.
Auto. Aşa cum era de aşteptat la această categorie, tot Dacia a fost cea mai populară - cu 49% dintre menţiuni. BMW a fost numit de 30% dintre respondenţi, Mercedes-Benz de 27%, Audi de 27%, iar Volkswagen - 24%. Ford