Antreprenorii români Zoltan Szigeti şi Mihaela Nicola au renunţat la independenţă pentru a creşte mai departe pe o piaţă locală extrem de competitivă şi agresivă în preţuri.
Grupul independent de advertising şi comunicare The Group, deţinut de antreprenorii români Zoltan Szigeti şi Mihaela Nicola, şi-a unit afacerile cu cele ale grupului american Omnicom în România, reuşind astfel să controleze un sfert din piaţa de advertising, estimată la 300-310 mil. euro anual.
Împreună afacerile de media buying ale The Group şi Omnicom vor ajunge la circa 75 de milioane de euro anual, dublu faţă de umătorii competitori - Centrade Saatchi&Saatchi, McCann Erickson, lowe&Partners şi Ogilvy. "Parteneriatul cu experţi de top ai industriei din România reiterează angajamentul OMD şi PHD faţă de piaţa românească, faţă de clienţii noştri şi de aşteptările profesionale pe care aceştia le au. Am ales să dezvoltăm mai departe operaţiunile noastre de investiţie media împreună cu Zoltan Szigeti, bazându-ne pe reputaţia şi performanţele profesionale ale acestuia", a declarat Collin Gottlieb, CEO al Omnicom Media Group EMEA.
Zoltan Szigeti (44 de ani), preşedintele The Group, a spus: "Ne-a preocupat totdeauna să identificăm oportunităţi de a creşte şi vedem parteneriatul nostru ca pe o traducere elocventă a conceptului «expertiză internaţională împletită cu experienţa locală»."
Cele două părţi nu au dorit să ofere mai multe detalii decât că The Group va deveni acţionar în cadrul OMD şi Phd, agenţiile de media-buying ale Omnicom în România.
Zoltan Szigeti şi Mihaela Nicola au creat în urmă cu şapte ani The Group - cel mai mare holding independent de comunicare din România. The Group, care reuneşte 18 agenţii de media, comunicare şi marketing, deţine, potrivit datelor din 2010, cea mai mare agenţie de media de pe piaţa locală, Media Investment, cu afaceri d