Deși se dotează cu autobuze noi care să corespundă standaredelor europene în domeniul transportului urban de călători, Regia Autonomă de Transport (RAT) are, în opinia seniorilor brașoveni, o serie de deficiențe în asigurarea unor servicii de calitate funcționare.
Astfel, la ședința Comitetului Consultativ de Dialog Civic pentru Problemele Persoanelor Vârstnice, au fost scoase în evidență neajunsuri ca: obligativitatea de a cumpăra două bilete de călătorie dacă vrei să mergi de pe strada Nicolae Iorga (spatele Primăriei) până la Teatrul “Sică Alexandrescu” pentru simplul motiv că Livada Poștei este considerată capăt de linie, iar plecarea mai departe o nouă cursă; inexistența de bilete de călătorie cu preț redus pentru elevi; ritmicitatea redusă a curselor din cartierele Valea Cetății, iar în weekend și sărbători legale și în Tractorul.
În finalul discuțiilor pe tema serviciilor prestate de RAT, seniorii brașoveni au reproșat reprezentantului acestei Regii, comportamentul necorespunzător al unor controlori, care efectiv stau la “pândă” și amendează pensionari care se mișcă mai greu cu compostarea biletului de călătorie.
Convinși de faptul că, RAT are șanse reale să devină un prestator de servicii apreciat în totalitate de seniori, trebuie să amintim că probabil justiția brașoveană instrumentează un dosar cu privire la presupusa ridcarea ilegală de autoturisme prestată de Regia în cauză.
Deasemena dacă treceți prin Livada Poștei veți constata ușor că, un chioșc de bilete care arată mai “second hand” înconjurat de tot felul de automate (de cafea, ceaiuri și bilete) au fost amplasate în așa fel încât să nu poată trece doi pietoni în același timp pe lângă ele.
Dacâ privim cu atenție zona care beneficiază și de alte două chioșcuri așezate fără nicio gândire prealabilă, avem senzația că oamenii care se strecoară cu greu pe trotuar pe lâng