La 31 decembrie 2011, Orange Romania avea 10.262.065 milioane de clienti (n.a SIM-uri valabile), in scadere cu circa 2,2% fata de un numar de 10,5 milioane utilizatori la sfarsitul anului anterior, conform datelor anuntate miercuri de grupul France Telecom. Operatorul spune insa ca in ultimul trimestru al anului trecut a castigat 78.000 de noi clienti. Prin investitiile in retea, Orange sustine ca acopera acum 99.87% din populatia Romaniei in reteaua 2G si 82.51% in reteaua 3G, din care 78.23% beneficiaza de viteze de transfer date de pana la 14,4 Mbps.
In privinta afacerilor, operatorul a anuntat pentru anul trecut venituri in valoare de 937 milioane euro, in scadere cu 3,6%, insa precizeaza ca in ultimul trimestru s-a evidentiat o tendinta de revenire a veniturilor totale, cu o descrestere de doar 1,6% comparativ cu perioada corespunzatoare anului trecut.
"Aceste rezultate bune confirma pozitia de lider pe piata telecomunicatiilor mobile din Romania si directia pe care o urmeaza Orange pentru atingerea obiectivelor stabilite prin strategia Conquests 2015. Programele ample de investitii in extinderea si modernizarea retelelor 2G si 3G, in solutii de imbunatatire a experientei clientilor nostri si in reteaua de distributie s-au dovedit eficiente. Vom continua aceste programe si anul acesta, pentru a le oferi clientilor, intr-un mod inovativ, servicii de calitate la un raport bun calitate-pret, simplitate si eficienta", a declarat Jean-Francois Fallacher, CEO Orange Romania.
Venitul mediu anual pe utilizator (ARPU) a fost de 82 euro. Compania a subliniat faptul ca la finalul anului trecut Orange a introdus in premiera viteze de date mobile de pana la 43,2 Mbps in Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Iasi, Timisoara si in zonele lor metropolitane, cele mai mari viteze de date mobile din piata locala.
Operatorul a mai investit in rete