Un studiu realizat de mediaTRUST România în perioada 4 noiembrie 2011 - 3 februarie 2012 a scos la iveală faptul că Dominic Bruynseels, CEO al BCR, a fost cel mai mediatizat director executiv din ţara noastră.
Studiul „Şefii din economia românească în media“ îl clasează pe Dominic Bruynseels pe primul loc, cu 60 de apariţii în media, acesta fiind prezent cu precădere în articole care fac referire la industria bancară, dar şi datorită unor materiale în care se anunţă înlocuirea sa din funcţia de preşedinte executiv al BCR. Bruynseels a fost urmat în top de către manageri din acelaşi sector - Steven van Groningen (Raiffeisen Bank), cu 53 de apariţii, şi Radu Gheţea (CEC Bank), 40 de apariţii.
În perioada 4 noiembrie 2011 - 3 februarie 2012 au fost publicate 364 de articole care au făcut referire la şefii celor mai mari companii din România. În topul primilor 10 manageri cu cea mai largă expunere în presă apar şi CEO ai companiilor din alte industrii, precum Mariana Gheorghe (Petrom) - 30 apariţii, Jerome Olive (Automobile Dacia) - 12 apariţii sau Inaki Berroeta (Vodafone) - 11.
Dintre şefii de companii din raportul realizat de mediaTRUST, Mariana Gheorghe a avut patru apariţii negative, Robert Rekkers două apariţii, iar Jerome Olive şi Sanda Nicoară câte o apariţie negativă.
Click pe imagine pentru dimensiunea normală
Dacă ţi-a plăcut ştirea, dă-ne LIKE pe Facebook AICI