Afacerile producătorului de cărămizi Wienerberger au crescut cu 16% anul trecut, până la o cifră de afaceri de 2,02 miliarde de euro, compania înregistrând un profit net de 41 de milioane de euro, potrivit unui comunicat emis, ieri, de companie.
"Acest avans a fost susţinut de concentrarea companiei pe dezvoltarea de produse de premium, cu proprietăţi speciale de termoizolare, eficienţă energetică şi rezistenţă la seism, dar şi de vânzările din lunile de iarnă din 2011, când temperaturile au permis activitatea pe şantiere", se arată în datele emise de companie.
În România, producătorul de cărămizi şi-a menţinut poziţia de lider pe piaţă, potrivit datelor companiei.
"Wienerberger a făcut paşi extrem de importanţi la nivel local în 2011, pregătind dezvoltări strategice ulterioare. Compania s-a poziţionat ca un partener de încredere al arhitecturii locale, prin proiectele pe care le-am susţinut şi prin gama de produse şi servicii care au fost recunoscute si premiate la nivel naţional si internaţional de diferite organizaţii profesionale ale arhitecţilor", a declarat, în comunicat, Corneliu Fecioru, reprezentantul de vânzări şi marketing al companiei Wienerberger Sisteme de Cărămizi.
Wienerberger a sponsorizat în 2011 la nivel local organizarea concursului de arhitectură pentru desemnarea celei mai bune soluţii de amenajare a Pieţei Universităţii. De asemenea, compania a sponsorizat amenajarea străzii dedicate arhitecturii în cadrul evenimentului cultural Strada de C'arte, care a atras mii de vizitatori, precum şi o serie de alte proiecte organizate sub egida Ordinului Arhitecţilor din România.
"Aceste rezultate confirmă faptul că suntem pe drumul cel bun. După ce am trecut de etapa de restructurare, am repoziţionat compania şi ne-am concentrat atenţia pe produsele premium şi pe sisteme şi soluţii eficiente energetic, în ideea de a utiliz