Noul post de televiziune, disponibil în România de la 1 martie, se adresează preşcolarilor între 2 şi 7 ani. Sursa: DISNEY
Kate Morton, director de programe la Disney în Europa Centrală şi de Est, Africa de Sud şi Orientul Mijlociu a vorbit pentru EVZ despre noul post disponibil în România.
"Noi vrem să le dăm părinţilor susţinere în ceea ce priveşte educaţia, cu programe care stimulează învăţarea prin joacă cu elemente de matematică şi de ştiinţe, cu un stil de viaţă sănătos, cu accentul pe dezvoltarea socială şi emoţională. Vrem să folosim moştenirea noastră de povestitori şi mulţimea de personaje îndrăgite pentru a-i ajuta pe copii să înveţe lucruri", a explicat Morton.
Programele sunt create în colaborare cu părinţii şi cu psihologi specializaţi în dezvoltarea copiilor pentru a găsi programe care să-i distreze, dar şi să-i educe.
Potrivit lui Morton, serialul care nu trebuie ratat de micuţii români este "Jake şi piraţii din Ţara de Nicăieri". "E despre o gaşcă de copii care sunt piraţi. Ei au o navă care vorbesc şi se confruntă cu răul căpitan Hook", explică directorul Disney despre serialul care îi învaţă pe copii să lucreze în echipă.
Potrivit studiilor companiei, cel mai iubit personaj Disney Junior este Mickey Mouse, vedeta emisiunii "Mickey Mouse Clubhouse".
"Moştenirea lui Walt Disney a început cu Mickey Mouse, dar copiii încă îl adoră. Cred că secretul longevităţii lui este umorul, farmecul. Cred că poveştile de calitate îl păstrează relevant", spune Morton. "Să ascult publicul este cea mai importantă lecţie învăţată. Cei mici au discernământ, nu sunt dispuşi să se uite la lucruri de proastă calitate. Dacă dai oamenilor poveşti de calitate, care să îi implice emoţional, cred că sunt fericiţi", conchide directorul.