Studiul „Șefii din economia românească în media“ îl clasează pe Dominic Bruynseels, CEO al BCR, pe primul loc în topul celor mai mediatizați directori executiv, cu 60 de apariții, potrivit unui raport întocmit de mediaTRUST România.
Dominic Bruynseels a apărut cu precădere în articole care fac referire la industria bancară, dar și datorită unor materiale în care se anunță înlocuirea sa din funcția de președinte executiv al BCR. Bruynseels a fost urmat în top de către manageri din același sector – Steven van Groningen (Raiffeisen Bank), cu 53 de apariții, și Radu Ghețea (CEC Bank), 40 de apariții.
În perioada 4 noiembrie 2011 – 3 februarie 2012 au fost publicate 364 de articole care au făcut referire la șefii celor mai mari companii din România. În topul primilor 10 manageri cu cea mai largă expunere în presă apar și CEO ai companiilor din alte industrii, precum Mariana Gheorghe (Petrom) – 30 apariții, Jerome Olive (Automobile Dacia) – 12 apariții sau Inaki Berroeta (Vodafone) – 11.
Dintre șefii de companii din raportul realizat de mediaTRUST, Mariana Gheorghe a avut patru apariții negative, Robert Rekkers două apariții, iar Jerome Olive și Sanda Nicoară câte o apariție negativă.
În perioada 4 noiembrie 2011 – 3 februarie 2012, cea mai activă platformă de comunicare în ceea ce privește aparițiile media ale directorilor executivi din cele mai importante companii românești a fost „Ziarul Financiar“.
În total, au fost 7.771 de articole care au citat companiile în care conduc șefii din raportul mediaTRUST. Companiile cu cel mai mare număr de apariții media au fost cele din sectorul bancar, urmare de cele din industria auto, carburanți, telecom și asigurări.