Operatorul de comunicatii prin cablu UPC Romania avea peste 1,14 milioane de clienti la sfarsitul anului trecut, in scadere cu 1,19% (13.800 de abonati) fata de anul anterior, insa in ultimele trei luni ale anului trecut numarul de clienti a crescut cu 2% (a castigat 20.400 de noi clienti) fata de trimestrul anterior din 2011, arata datele publicate joi de grupul Liberty Global.
"In anul care s-a incheiat ne-am consolidat pozitia pe piata si am continuat sa ne adaptam pachetele si sa lansam noi produse - Fiber Power 120 Mbps, 3D - uitandu-ne atent la nevoile si cerintele clientilor nostri. 2011 a fost anul in care strategia UPC s-a concentrat pe oferte complete - pachete de servicii TV, date si voce. Si in acest an vom investi in lansarea de noi pachete 3Play dar si in extinderea acoperirii Fiber Power si a televiziunii digitale", a declarat Severina Pascu, CEO UPC Romania.
UPC Romania a anuntat joi ca in ultimul trimestru al anului trecut si-a majorat baza RGU (unitati generatoare de venit) cu 3,3% adaugand, fata de trimestrul anterior, peste 52.000 noi abonamente, ceea ce face ca baza totala de RGU sa fie, la finele anului 2011, de peste 1.608.000.
Compania a incheiat anul cu un numar total de 1.142.600 clienti (televiziune digitala, analogica si prin satelit - DTH), in scadere cu 1,19% fata de anul 2010, datorita unei scaderi mai pronuntate a anumarului de clienti de televiziune analogica (-137.700 clienti) comparativ cu majorarea numarului de clienti de televiziune digitala (+ 67.800 clienti) si prin satelit (+56.200 clienti).
Compania a inregistrat in continuare cresteri ale numarului de abonati si la serviciile de internet si telefonie fixa. La sfarsitul anului trecut, UPC avea 281.300 de clienti de internet, mai mult cu 14.900 abonati fata de trimestrul anterior din 2011.
"Acesta fiind segmentul de piata cu ce