Președintele Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice (ANRMAP), Cristina Trăilă, a declarat, joi, că au existat presiuni din partea pre-ședintelui CJ Brașov, Aristotel Căncescu, inclusiv prin intermediul repre-zentanților unui minister, pentru acceptarea unei documentații privind un poiect cu fonduri euro-pene pentru Aeroportul Brașov. (Fals, pentru că nu este vorba de fonduri europene).
Este evident că Trăilă s-a speriat după ce Căncescu i-a scris primului ministru în legătură cu abuzurile acesteia şi blocarea licitaţiei. Evident, Trăilă a refuzat să nominalizeze ministerul care făcut presiuni asupra angajaților ANR-MAP. Mai mult, este cel puţin caraghios să acuzi o autoritate că face „presiuni“ ca să organizeze o licitaţie publică, prin Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP).
„În prezent, (licitaţia – n.r.) este publicată în sistemul electronic al achizițiilor publice”, a precizat președintele ANR-MAP. O altă minciună! De fapt, ieri, s-a aprobat licitaţia, urmând ca în termen de trei zile lucrătoare anunţul să fie publicat pe SEAP.
Decalraţia de astăzi survine după ce, în urmă cu două zile, preşedintele Consiliului Judeţean Braşov, Aristotel Căncescu, i-a trimis premierului o scrisoare deschisă prin care îi cere să o demită pe Cristina Trăilă pentru că care blochează licitaţia pentru construcţia aeroportului de la Ghimbav.
Președintele Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice (ANRMAP), Cristina Trăilă, a declarat, joi, că au existat presiuni din partea pre-ședintelui CJ Brașov, Aristotel Căncescu, inclusiv prin intermediul repre-zentanților unui minister, pentru acceptarea unei documentații privind un poiect cu fonduri euro-pene pentru Aeroportul Brașov. (Fals, pentru că nu este vorba de fonduri europene).
Este evident că Trăilă s-a speriat după ce