Consiliul Judeţean va merge la târgurile de tursim din ţară, iar sub sloganul „Braşovul vine la tine acasă“, va atrage turiştii prin împărţirea de suvenire, create de meşteşugarii braşoveni.
Consiliul Judeţean Braşov a finalizat proiectul prin care vor fi promovate principalele obiective din toate colţurile Braşovului. Proiectul, în valoare de peste un milion de lei, a fost cofinanţat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operaţional Regional şi a presupus, pe lângă tipărirea de pliante şi broşuri şi realizarea de obiecte tradiţionale personalizate. Proiectul de promovare se va desfăşura însă, numai la nivel naţional, nu şi internaţional.
Suvenire inedite
Consiliul Judeţean va merge la târgurile de tursim din ţară, iar sub sloganul „Braşovul vine la tine acasă“, va atrage turiştii şi prin împărţirea de suvenire, create chiar de meşteşugari braşoveni. Printre acestea se numără păpuşi îmbrăcate în portul tradiţional al celor tre zone din judeţ, Ţara Făgăraşului, Ţara Bârsei şi zona Rupea, linguri de lemn sculptate cu motive specifice, ouă încondeiate, dar şi picturi pe sticlă cu Cetatea Făgăraşului, ansamblul de biserici evanghelice fortificate din Viscri sau Biserica Neagră.
„Toate aceste obiecte vor fi distribuite gratuit la târgurile de profil şi totodată, cele 10.000 de hărţi tipăriteau fost împărţite la unităţile de cazare din întreg judeţul pentru a-i convinge pe turiştii care ajung în Braşov să vizitze şi aceste monumente cu o importanţă istorică şi culturală deosebită”, a explicat Mihai Pascu, preşedintele Agenţiei de Dezvoltare Durabilă a Judeţului Braşov.
Portal pentru turişti
Nu în ultimul rând, prin acest proiect, a fost realizat şi portalul www.turculturalbrasov.ro, care oferă informaţii detaliate pentru potenţialii turişti. Pe site, există o secţiune de tururi virtuale prin care oricine poate d