Lansate cu surle și trâmbițe, personal de primarul George Scripcaru, autobuzele moderne exploatate de Regia Autonomă de Transport sunt deja luate la remorcă de celebrele camioane fabricate la Brașov în vremuri de mult apuse.
La primele ore ale zilei, în Livada Poștei, o mândrețe de autobuz a dat bătăi de cap șoferilor și probabil maiștrilor de la cunoscuta Regie Autonomă de Transport, care se ocupă cu spor de transportul urban de călători și de ridicarea, mai nou legală, a autoturismelor parcate în zone interzise.
Autobuzul cu pricina a impus apariția de urgență la fața locului a unor meseriași, care după echipamentul de muncă (halat și un fel de bască), păreau a fi cel puțin maiștri sau, de ce nu, “maeștrii” în depistarea eventualelor defecțiuni ale încăpățânatului autobuz.
După mai multe negocieri și aprecieri cu privire la potențialele probleme ale autobuzului, care s-a oprit pur și simplu în mijlocul intersecției de la urcarea spre Poiana Brașov, “maeștrii” au chemat un autovehicul de intervenție care a remorcat bijuteria de autobuz și-a dus-o spre un centru de reparații unde se va găsi cu siguranță defecțiunea.
Cazul autobuzului “supărat” este cu siguranță unul izolat, iar dacă veți mai vedea prin oraș un camion vechi de peste 30 de ani trebuie să știți că acel camion a fost fabricat la Brașov, iar autobuzul ultramodern are și instrucțiunile folosire în limba română.
Pentru a afla motivul datorită căruia autobuzul a fost remorcat de urgență, am sunat la RAT și într-un final am aflat că garanția și multitudinea componentelor electronice au determinat hotărârea “maeștrilor” să-l ducă rapid la “doctor”.
Lansate cu surle și trâmbițe, personal de primarul George Scripcaru, autobuzele moderne exploatate de Regia Autonomă de Transport sunt deja luate la remorcă de celebrele camioane fabricate la Brașov în vremuri de mult apuse. @