Romtelecom a inregistrat anul trecut venituri in valoare de 655,1 milioane euro, in scadere cu 8,6% fata de anul anterior, in ciuda unor rezultate financiare mai bune in ultimul trimestru din an, arata datele publicate joi de grupul elen OTE, actionarul majoritar. Anul trecut, numarul total de angajati al companiei s-a redus cu 1728 salariati, in urma masurilor de eficienta operationala si a programelor de plecari voluntare. Declinul inregistrat de telefonia fixa a fost compensat de cresterea numarului de clienti de servicii de internet si TV, ambele depasind cifra de 1,1 milioane de clienti la sfarsitul anului 2011. In ceea ce priveste strategia companiei, Stefanos Theocharopoulos, seful Romtelecom, a precizat ca se va intensifica atentia asupra zonei de servicii TV, care sunt esentiale pentru piata romaneasca.
"Pe langa pachete, in ceea ce priveste strategia companiei, vom continua sa ne intensificam atentia asupra zonei de servicii TV, care sunt esentiale pentru piata romaneasca. Avand in vedere faptul ca romanii sunt consumatori 'intensivi' de servicii TV, Romtelecom construieste, pe baza acestui interes crescut, o oferta extinsa cuprinzand si o componenta puternica de divertisment, serviciile TV fiind disponibile prin satelit, cablu, IPTV si in format over-the-top", a declarat joi Stefanos Theocharopoulos, directorul general al Romtelecom.
In privinta plecarilor de personal, Theocharopoulos a precizat ca scaderea numarului de angajati a avut loc "in urma imbunatatirii eficientei operationale si a programelor de plecari voluntare. Din acest punct de vedere, in 2012 ne vom concentra mai mult pe imbunatatirea proceselor end-to-end (de la un capat la altul) si pe a ne asigura ca eforturile anilor trecuti sunt consistente si coerente si ajuta la o servire mai buna a clientilor companiei".
OTE: In primele noua luni din 2011, Romtelecom avea