Producătorul german de baterii de lux pentru baie şi bucătărie Kludi a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri cu 13% în 2011, de la 6.364.000 lei, în 2010, la 7.184.000 lei, la finalul anului trecut. "Creşterea cifrei de afaceri a Kludi România cu 13%, într-un context de declin economic pe piaţa de materiale de construcţii, evidenţiază eforturile complexe pe care compania le-a depus în decursul anului trecut în toate activităţile şi canalele de business", a declarat Florin Barabaş, Managing Director, Kludi România.
Kludi România a derulat în 2011 către clientul final o campanie susţinută de comunicare, care a inclus un program amplu de oferte promoţionale, cu rezultate financiare remarcabile.
În plus, compania a dezvoltat semnificativ reţeaua de distribuţie a produselor Kludi, numărul punctelor de vânzare majorându-se anul trecut cu 54 de unităţi faţă de anul anterior. În 2011, strategia de vânzări a Kludi s-a orientat şi mai mult către segmentul B2B, compania dublându-şi prezenţa în proiectele noi nerezidenţiale, precum hoteluri, clădiri de birouri, spitale şi centre comerciale.
Un alt factor de creştere a cifrei de afaceri a Kludi în România în 2011 a fost dezvoltarea segmentului DIY şi, implicit, a prezenţei produselor Kludi în astfel de magazine.
Categoria smart luxury continuă să reprezinte un segment important în totalul business-ului Kludi România, ponderea acesteia înregistrând o creştere de la 45%, în 2010, la 47,5%, în 2011 din totalul cifrei de afaceri.
Compania a investit, de asemenea, în programe intensive de training pentru distribuitorii săi din România, aşa încât numărul de persoane instruite din cadrul forţei de vânzări a partenerilor Kludi a crescut cu peste 50%, anul trecut, faţă de perioada precedentă.
Producătorul german de baterii de lux pentru baie şi bucătărie Kludi a înregistrat o creştere a cifrei d